Promoție Black Friday: Accesează un credit până pe 29 noiembrie și te trimitem în CITY BREAK unde vrei tu. Vezi detalii!



Afacerea ta la
#UrmătorulNivel

Știm cât de important este să îți crești afacerea la #UrmătorulNivel!

Astfel îți punem la dispoziție o serie de resurse, gratuit, care să te ajute să evoluezi și să faci #UrmătorulPas pentru afacerea ta.

De ce mai multe resurse?

Să ajutăm micii antreprenori să crească este una dintre misiunile noastre de zi cu zi.  Astfel, colaborăm cu partenerii noștri pentru a-ți pune la dispoziție acces preferențial la servicii de care știm că ai nevoie în afacerea ta.

Dacă ești deja clientul nostru, ai toate detaliile despre cum poți accesa serviciile puse la dispoziție cu ajutorul partenerilor noștri, aici. Trebuie doar să introduci parola primită pe email, în newsletterul cu și despre parteneri. Clienții noștri primesc lunar un newsletter cu toate parteneriatele și posibilitatea accesării serviciilor oferite de către fiecare partener, în mod gratuit.

De asemenea, ne poți scrie la suport@filbo.ro sau să ne suni la 021.9217 și un reprezentant te va ajuta cu detalii despre cum poți accesa serviciile partenerilor noștri, în mod gratuit.

Resursele pe care le punem
la dispoziție clienților noștri

Ai 3 luni gratuite de EasyBill Premium!

Platforma EasyBill îți permite să emiți facturi fiscale în conformite cu legislația din România și să-ți gestionezi într-un mod eficient afacerea.

Emite facturi și gestionează-ți eficient clienții

1. Emiți un număr nelimitat de facturi, chitanțe și documente conexe

2. Facturile sunt emise în conformitate cu legislația din România și respectă și cerințele RO eFactura

3. Ai posibilitatea să-ți gestionezi eficient clienții, furnizorii și documentele


Ai acces gratuit la o platformă internațională!

Vinde şi cumpără en-gros, dintr-un singur loc, și extinde-ţi parteneriatele alături de afaceri din România, în curând şi din Ungaria sau Bulgaria.

Dezvoltă-ți afacerea și parteneriatele

1. Ai acces gratuit, 24/7, către mii de afaceri şi produse din România, în curând și din Ungaria sau Bulgaria

2. Economisești costurile de livrare şi primești înapoi bani la achizițiile din platforma Supreva

3. Îţi dezvolți afacerea şi planurile prin plata mărfurilor la 60 de zile sau în 6 rate egale


Testează gratuit platforma easySales!

Accelerează vânzările pe marketplace-uri, simplificat, dintr-o singură platformă fără cunoștințe complexe!

Automatizează activitatea de eCommerce

1. Crește nivelul de control prin sincronizări stocuri,update prețuri, procesări bulk comenzi, AWB-uri și facturi automate

2. Extinderea facilitată în Bulgaria și Ungaria prin serviciul de traduceri automate

3. Acces la o echipă de suport cu know-how în eCommerce

Solicită gratuit oferte pentru aplicații software!

Cu peste 900 de aplicații software și peste 350 de parteneri IT, Softlead ajută companiile din România să aleagă soluția potrivită, pe baza ADN-ului digital.

Digitalizează-ți eficient compania!

1. Acces la peste 900 de aplicații software locale și internaționale, furnizori IT, info și studii de caz dedicate digitalizării.

2. Poți afla care este ADN-ul Digital și ce soluții sunt potrivite ție.

3. Poți solicita acces la demo-uri și oferte de preț personalizate pentru aplicațiile și serviciile IT potrivite.

Afacerile sunt mai bune cu un cort!

Alege un cort ușor de instalat și câștigă spațiul de care ai nevoie pentru dezvoltarea activității tale.

Alege un cort ca alternativă economică la clădirile convenționale

1. Dimensiunea cortului este adaptată spațiului disponibil pentru instalare, având o structură modulară

2. Cortul poate fi rapid instalat pe aproape orice suprafață

3. Domeniul de utilizare poate fi adaptat activității tale (depozitare, evenimente, producție, agricultură, etc.)
Logo Flip

Ai acces la pachete flexibile de telefoane!

Pachete flexibile de telefoane ca noi, verificate, cu garanție de 12 luni pentru compania ta.

Telefoane pentru echipa ta

1. Ai reduceri de până la 40%

2. Cumpără telefoane recondiționate și sprijină profitabilitatea companiei

3. Ai posibilitatea de buy-back și plata în rate
Logo expertmind white

Din 2007 sprijinim temeinic antreprenorii

Beneficiezi de 9 linii de servicii integrate într-un singur loc, cu ajutorul Centrului de Afaceri Expert Mind.

Alocă-ți timp și energie pentru afacerea ta:

1. Externalizarea serviciilor de modificare firmă: Online, Simplu, Rapid!

2. Acces la oportunități fiscale prin intermediul echipei de experți contabili

3. Externalizarea serviciilor de HR, care contribuie la eficientizarea bugetului salarial și cu 30 %

Un POS perfect pentru business-ul tău!

Cu PayPoint, accepți plata cu cardul pentru achizițiile din locație și oferi clienților tăi o gamă largă de servicii de încasare plăți.

PayPoint. Fă mai mult loc pentru profit!

1. Semnezi contractul electronic, fără drumuri inutile la bancă

2. Ai un terminal POS de ultimă generaţie, consultant personal şi aplicație mobilă dedicată

3. Îţi loializezi clienţii curenţi, câştigi clienţi noi şi îţi creşti accelerat vânzările

În curând venim și cu alte servicii pentru afacerea ta!

Îți recomandăm următoarele articole scrise pentru antreprenori

Home » Servicii non financiare