Conform statisticilor MIT Centre for Digital Business, companiile care au ales să investească în transformare digitală au crescut rata de profitabilitate cu 26% mai mult față de media competitorilor lor, din aceeași industrie. De asemenea, companiile care își automatizează procese și activități își cresc cu până la 12% evaluarea.
Pentru a putea vorbi, însă, despre un proces de digitalizare corect și eficient, este nevoie ca orice companie care planifică un astfel de proces să se asigure că are acces în mod facil la informațiile și resursele necesare susținerii achiziției și implementării software.
Iată un top 5 al celor mai importante recomandări pe care Softlead (singura platformă din România care ajută companiile să aleagă aplicația software potrivită pe baza ADN-ului digital) le face clienților săi.
-
Stabilește care este obiectivul de business
Fiecare companie este unică sau, mai exact, are un ADN propriu, indicat printr-un set de caracteristici evidente: cifra de afaceri, specificul industriei, problema de business, nevoile companiei pe termen mediu și lung, dar și multe altele. Așadar, obiectivul de business care se află la baza digitalizării trebuie să fie unul comunicat corect și exact, dar mai ales înțeles de întreaga echipă ce face parte din procesul de transformare digitală.
Mai mult decât atât, în contextul perioadelor dificile, stabilirea corectă a viziunii, obiectivelor și indicatorilor de performanță este una dintre prioritățile oricărei companii, indiferent de numărul de angajați, de industrie sau de tipul performanțelor vizate.
-
Apelează la o platformă GRATUITĂ de recomandare a aplicației software potrivite pentru digitalizare
Înainte de a discuta cu un consultant software, companiile pot defini facil problema de business specifică industriei pe care o reprezintă, obiectivele de creștere și tipurile de activități care sunt repetitive, costisitoare sau care nu sunt organizate corespunzător. După ce toate aceste aspecte sunt validate în cadrul departamentului sau la nivelul întregii organizații, managerul de proiect (asociat procesului de transformare digitală) poate intra pe www.softlead.ro și, GRATUIT, poate beneficia de ghidarea către tipul de aplicație software potrivit, top 3 furnizori care pot răspunde cu oferte personalizate cerinței și un buget estimativ asociat. În prezent, Softlead.ro deține peste 370 de parteneri IT și peste 1000 de soluții software ce pot răspunde nevoilor de digitalizare din piața locală.
Astfel, conform statisticilor Softlead, în medie, compania beneficiar poate eficientiza cu până la 3.000 de euro costurile de achiziție software.
Ai o întrebare specifică? Trimite un e-mail pe adresa sales@softlead, care să conțină problemele de business sau tipul de aplicație software de care ai nevoie sau completează formularul de aici!
-
Planifică etapele și resursele dedicate implementării
Odată ce compania a strâns și analizat ofertele trimise de furnizorii software recomandați prin platforma Softlead, pot fi planificați pașii următori. Mai exact, definirea bugetului final (în peste 60% dintre cazuri, bugetul inițial stabilit de client se modifică după primirea ofertelor personalizate trimise de companiile IT), creionarea etapelor de implementare, alocarea resurselor umane care vor susține, monitoriza și testa fluxurile de implementare software.
-
Eficientizează costurile
Pentru a vorbi despre eficientizarea costurilor, este nevoie ca orice companie care are în plan digitalizarea să se fi asigurat deja că bifează cât mai multe dintre punctele de mai sus.
-
Alege o platformă de creditare dedicată IMM-urilor
În peste două treimi dintre proiectele de digitalizare amânate, motivul principal este dat de lipsa bugetelor potrivite. Mai exact, așteptările și evaluarea companiei care are în plan digitalizarea nu se aliniază cu propunerile furnizorilor, acestea chiar depășind semnificativ costurile anticipate. În aceste situații, clientul poate opta pentru un credit alocat în totalitate digitalizării.
Printr-un parteneriat Softlead – Filbo, companiile pot obține până la 115.000 de lei, iar pentru credite de peste 60.000 de lei, pachetul de beneficii include un consilier dedicat, ce poate asigura consultanță în vederea stabilirii pașilor următori. Aplicarea prin Filbo nu durează mai mult de 10 minute, iar aprobarea se face extrem de rapid, mai exact în maxim 24 de ore pentru sume de până la 60.000 de lei. Astfel, planurile de transformare digitală nu vor fi amânate, iar obiectivele de business pot fi îndeplinite cu succes în perioada de timp stabilită.
Sursă foto: freepik.com